no-img
اِمیلا

یافتن کلمات کلیدی پر جستجو

بروزرسانی؛
1 ژوئن 2020
موتور جستجو

می توانید با استفاده از چندین سایت و ابزار رایگان، پر جستجو ترین عبارت های کلیدی را پیدا کنید. در این مقاله از emila به ارائه توضیحاتی در این رابطه پرداخته ایم.

جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟

استفاده از پیشنهادات گوگل 

موضوع مورد نظرتان را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید. به لیست باز شده نگاه کنید. بسته به موضوع مورد نظرتان در این لیست می توانید حداکثر 10 عبارت کلیدی را پیدا کنید. به دنبال عبارت های کلیدی باشید زیرا بیشترین میزان محبوبیت محسوب می شوند.

عبارت های کلیدی طولانی را هم جستجو کنید. این نمونه ها 3 تا 5 عبارت را در خود دارند. همه عبارت هایی را که فکر می کنید به سایت یا محصولات شما مرتبط می شوند، در نوار جستجوی گوگل بنویسید.

استفاده از ابزار گوگل ترندز

روی آدرس google.com/trends کلیک کنید. گوگل ترندز همه اطلاعات مرتبط با محبوب ترین جستجوهای گوگل را ارائه می کند. به کمک صفحه Trending Searches گوگل ترندز، عبارت های کلیدی کلی محبوب را پیدا کنید. (باید وارد اکانت گوگل خود شوید تا به همه این ابزارها دسترسی پیدا کنید)

کشور خود را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید تا جستجوهای خود را بر مبنای کشورتان هدف بگیرید.

لیست پرجستجوترین موضوعات کشور منتخب تان را بخوانید. موضوعات موجود در این لیست محبوب ترین عبارت های جستجوی گوگل هستند و یک فرهنگ محبوب عمومی، خبرهای سیاسی و دیگر موضوعات رایج را نشان می دهند. از این عبارت های کلیدی در عناوین سایت URL، نام تصاویر و مقالات خود استفاده کنید تا گوگل از آن ها برای رتبه بندی سایت شما استفاده کند.

مطلب نویسی با مورد موضوعات رایج جستجو شده در یک موتور جستجو، ارتباط جدیدی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد.

سایت های مشابهی در سایر موتورهای جستجو وجود دارند؛ برخی از این سایت ها عبارتند از clues.yahoo.com و bing.com/toolbox/keywords

استفاده از WordStream Suggestion Tool

به آدرس WordStream.com/keywords بروید. بعد از تایپ کردن عبارت کلیدی مورد نظرتان روی گزینه “Enter” کلیک کنید. عبارت های کلیدی لیست شده را بررسی کنید. شما می توانید در مورد 30 عبارت کلیدی به طور رایگان از این ابزار استفاده کنید

ابزار های آنالیز وب سایت

با برنامه نویس سایت خود صحبت کنید تا بفهمید که وب سایت شما از چه برنامه تحلیل کننده ای استفاده می کند.
اگر از وردپرس استفاده می کنید، این سرویس یک ابزار تحلیل کننده خودکار به نام Jetpack را در اختیار شما می گذارد. ببینید که چگونه باید از پیشخوان خود به این ابزار دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید به طور رایگان از Google Analytics استفاده کنید. کد این ابزار را در وب سایت خود بنویسید و ترافیک سایتتان را در طول هر ساعت از شبانه روز بررسی نمایید.

ممکن است لیست عبارت های جستجو شده در منطقه شما به طور هفتگی تغییر کند. اگر عبارت های جستجوی لیست شده شما عبارت های عمومی هستند، می توانید نتیجه بگیرید که رقابت بیشتری در کلیک کردن بر روی این عبارت های جستجو وجود دارد. هدف قرار دادن عبارت های کلیدی دیگر یا تولید محتوای با کیفیت، میتواند رتبه موتور جستجوی شما را بالا ببرد.

لینک کوتاه : https://emila.ir/?p=12833
سلام علیکم!
3
فرم گزارش را به دقت تکمیل نمایید...
از همکاری شما پیشاپیش سپاسگذاریم